Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Színház Budapest

kulturális blog

Ahhoz, hogy tüzet tudj csiholni, kell, hogy jöjjön belőled a szikra

2022. május 25. 09:56 - RottenBiller

Három országban is ismert, a gyönyörű színésznő

 fulek.jpg

 

 

(Kép: A FÜLEKI VÁR Készítette: Tomáš N. - A feltöltő saját munkája, Közkincs, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=16043430)

 

Kerekes Vica három országnak is ünnepelt színésznője. Egy kis szlovákiai faluból, Fülekről indult útnak, most már Pozsonyba, Budapestre és Prágába is hazajár. Ebben az évben három színházban is játszik, amely közül az egyiket, a Don Juan, avagy az apák kínja Budapesten a Szkéné színházban is láthatja a budapesti közönség.

 

Füleken, ahol születtem és felnőttem, nem jártunk színházba, operába, csupán hobbi szinten találkoztam ezzel a világgal. De 18 éves koromban, nekem is el kell döntenem, hogy merre szeretnék továbbtanulni, és akkor gondolkodtam csak el azon, hogy lehet, hogy nem véletlenül találkoztam a színészettel már a középiskolában. Kíváncsi lettem, hogyha elindulok ebbe az irányba, vajon mi fog történni” – nyilatkozta Kerekes Vica.

 

A színésznő azt mondta, hogy ha valamire kíváncsi, akkor azt meg is lépi, máskülönben addig csiklandozná belül, amíg nem foglalkozik vele és addig nem tudna igazán a jelenben élni.

 

View this post on Instagram

A post shared by Kerekes Vica (@kerekes_vica)

A Pozsonyi Színművészeti Egyetemre nem vették fel egyből. A harmadik fordulóig jutott, aminek köszönhetően úgy döntött, hogy érdemes komolyabban foglalkoznia a színházzal. A következő felvételire már nem készült olyan nagyon. Miközben társai híres musicaleket énekeltek, ő a Süsü a sárkány Ó, ha rózsabimbó lehetnék című dalt énekelte.

 

View this post on Instagram

A post shared by Kerekes Vica (@kerekes_vica)

„úgy voltam vele, hogy azt szeretném megmutatni, ami őszintén bennem van. Vagy rezonálunk egymásra és kellek nekik, vagy nem. És ez számomra annyira jó élmény volt, hogy utána már így nyilvánultam meg mindenben. Nem vagyok hajlandó óriási terheket a magam vállára tenni.”

 

View this post on Instagram

A post shared by Kerekes Vica (@kerekes_vica)

A színésznő azon is sokat gondolkodott, hogy akkor is megtörténnek-e dolgok az emberrel, ha ő nem tesz értük semmit? Látszólag magától értetődőn lépegetett előre, mindig egy-egy lépést téve előre. Később aztán a kitérőnek tartott epizódokról mindig kiderült, hogy fontos szerepük volt a következő munkában.

 

View this post on Instagram

A post shared by Kerekes Vica (@kerekes_vica)

„Minden mindennel összefügg. (…) Sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan működik az életünk. Vajon megtörténnek-e a dolgok, akkor is az emberrel, ha ő nem tesz semmit értük? Ha nem vagyok aktív, akkor vajon jönnek-e a lehetőségek? Valamilyen lépést szerintem meg kell tennie az embernek, hogy elinduljanak vele a történések. Ahhoz, hogy tüzet tudj csiholni, kell hogy jöjjön belőled a szikra.”

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: Kerekes Vica

A bejegyzés trackback címe:

https://szinhaz-budapest.blog.hu/api/trackback/id/tr2017839857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása